بوکسور لژیونر تیم ‌ملی گفت: ناطق نوری زمانی که دید مسئولان ورزش جایزه حضور من در المپیک لندن را پردا
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

دوران قهرمانی برخی‌ها به پایان رسیده که این طور انتقاد می‌کنند
روزبهانی: ناطق‌نوری ۵ میلیون به من تشویقی داد/ برای تکذیب صحبت‌هایم پول نگرفتم

بوکسور لژیونر تیم ‌ملی گفت: ناطق نوری زمانی که دید مسئولان ورزش جایزه حضور من در المپیک لندن را پرداخت نمی‌کنند به من ۵ میلیون تومان تشویقی داد.

خبرگزاری فارس: روزبهانی: ناطق‌نوری ۵ میلیون به من تشویقی داد/ برای تکذیب صحبت‌هایم پول نگرفتم
  •  

، مهدی طلوتی بوکسور تیم ملی که این روزها به دلیل غیبت در مسابقات قهرمانی کشور در اردوهای تیم ملی حضور ندارد در صحبت‌های خود مدعی شده که مسئولان فدراسیون بوکس به یکی از بوکسورهایی که پس از المپیک لندن از عملکرد فدراسیون انتقاد شدیدی کرده بود مبلغ 5 میلیون تومان پول پرداخت کرده تا صحبت‌های خود را تکذیب کند.

احسان روزبهانی  در واکنش به ادعاهای مهدی طلوتی، اظهار داشت:  برای صحبت‌هایی که مهدی طلوتی مدعی شده باید بگویم ناطق نوری زمانی که دید مسئولان ورزش جایزه حضور من در المپیک لندن را پرداخت نمی‌کنند به من مبلغ 5 میلیون تومان تشویقی داد و اصلا این طور نیست که می‌گویند برای تکذیب صحبت‌هایم از فدراسیون پول گرفته‌ام. جا دارد از او بازهم تشکر کنم. احمد ناطق‌نوری به قدری فردی بزرگ و شناخته شده در عرصه سیاست است که کسی نمی‌تواند جای او را بگیرد و فکر می‌کنم نیازی به تغییرات در فدراسیون نیست.

وی افزود: من با این موضوع که همه می‌گویند باید مسئولان فدراسیون بروند و تغییراتی در راس مدیریت فدراسیون ایجاد شود مخالفم. بنده معتقدم ایراد کار از مسئولان ورزش کشور است. آنها بیایند یکبار بودجه کافی در اختیار فدراسیون قرار دهند و اگر بوکس پیشرفت نکرد آن وقت هر تصمیمی که می‌خواهند بگیرند.

روزبهانی در ادامه خاطرنشان کرد: من نه مدافع فدراسیونم و نه مخالف. بنده هنوز اول راه هستم، اما شاید برخی‌ها دوران قهرمانی‌شان به پایان رسیده که اینطور از فدراسیون انتقاد می‌کنند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 555
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 555
بازدید ماه : 661
بازدید کل : 13141004
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7